Philips tat2206gr/00 slušalice bluetooth ( 17950 )
Isporuka (A) : 399rsd za celu porudžbinu u Srbiji, bez obzira na broj i vrstu proizvoda.
Kontakt centar za porudžbine i dodatne informacije: Pon. - Pet. 08h-16h (Sub. 09h-15h)
* Telefon: 0184156677
* Pitajte putem kontakt forme (24/7)
* Za brze i kratke upite: Messenger
* Upit o trenutnom statusu Vaše porudžbine
Informacije o proizvodu
Opis proizvoda
-
Zvuk
- Impendansa
-
16 Oma
- Prečnik zvučnika
-
6 mm
- Osetljivost
-
101 dB (1 kHz)
- Frekventni domet
-
20–20.000 Hz
- Maksimalna ulazna snaga
-
5 mW
- Tip drajvera
-
Dinamično
- Akustični sistem
-
Otvori
-
Telekomunikacije
- Mikrofon za pozive
-
1 mikrofon
-
Mogućnost priključivanja
- Bluetooth verzija
-
5,0
- Podržani kodek
-
SBC
- Maksimalni raspon
-
Do 10 m
- Bluetooth profili
-
-
A2DP
-
AVRCP
-
HFP
-
- Mikrofon
-
Ugrađeni mikrofon
- Tip bežičnog prenosa
-
Bluetooth
- Bežično
-
Da
-
Praktičnost
- Vodootporno
-
IPX4
- Mono režim za TWS
-
Da
- Tip komandi
-
Dugme
- Automatski se isključuje
-
Da
-
Dizajn
- Boja
-
Zelena
- Stil nošenja
-
Za unutrašnjost uha
-
Napajanje
- Vreme reprodukcije muzike
-
6 +12 hr
- Vreme razgovora
-
6 sati
- Tip baterije (slušalice)
-
Litijum-polimerska (ugrađena)
- Kapacitet baterije (slušalice)
-
55 mAh
- Tip baterije (futrola za punjenje)
-
Litijum-polimerska (ugrađena)
- Kapacitet baterije (futrola)
-
350 mAh
- Vreme punjenja
-
2 hr
- Kratko vreme punjenja
-
15 min za 1 sat
- Trajanje baterije u stanju pripravnosti
-
200 sati
- Broj baterija
-
3 kom.
- Težina baterije (ukupno)
-
10,5 g
- Može da se puni
-
Da
-
Glasovni pomoćnik
- Podrška za glasovnog pomoćnika
-
Da
- Aktiviranje glasovnog pomoćnika
-
Ručno
- Kompatibilnost sa glasovnim pomoćnicima
-
Da
-
Dodaci
- Kabl za punjenje
-
USB-C kabl, 500 mm
- Futrola za punjenje
-
da
- Umeci za uši
-
3 para (S/M/L)
- Vodič za brzi početak
-
Da
Najprodavanije
O brendu
Philips je holandska kompanija za elektroniku koju su osnovali Frederik i Gerard Philips 1891. godine.
Kompanija je stekla ime u industriji rasvete, praveći lampe sa ugljeničnim vlaknima, a kompanija se podigla kao jedan od svetskih brendova za osvetljenje sa najviše poverenja.
Razvoj tehnologije osvetljenja pomogao je da se ubrza rast kompanije.
Philips sadrži širok asortiman proizvoda u svojoj ponudi- audio-video proizvode, proizvode za negu tela, proizvode za negu beba, aparate za domaćinstvo, rasvetu, dodatke za računare i telefone.
Inspirisan pravcem da unapredi zdravlje i blagostanje ljudi kroz značajne inovacije, Philips ima za cilj da poboljša živote 2,5 milijardi ljudi godišnje do 2030.
Komentari
Napišite recenziju i podelite svoje mišljenje sa drugima
Slični proizvodi
Povrat proizvoda
U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti i ukoliko je sve ispravno na njemu. Rok za povrat robe kojom niste zadovoljni je 14 dana i proizilazi iz važećeg zakona o zaštiti potrošača Proizvod mora sadržati sve pripadajuće elemente: kompletan proizvod, originalno pakovanje (kakav je isporučen). Proizvod mora biti vraćen u prvobitno stanje bez fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 50% od prodajne cene koja je naplaćena. Uz proizvod je potrebno vratiti i popunjen ovaj dokument: Jednostrani raskid - Odustajanje od kupovine . Povrat ispravnog proizvoda je u sopstvenoj režiji kupca
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija
Uslučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju. Reklamciju podnosite popunjavanjem online reklamacionog lista na linku: https://www.kliklak.rs/info/online-reklamacioni-list
Ukoliko u opisu proizvoda ili njegovim karakteristikama nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda. Izjava prodavca
Deklaracija
Naziv i šifra artikla: Philips tat2206gr/00 slušalice bluetooth ( 17950 )
Jedinična mera: 1 komad
Tačan podatak o uvozniku i zemlji porekla je naveden na deklaraciji na proizvodu.